torstai 12. toukokuuta 2011

kolmas !

Jee, olin tänää esterats.kisoissa :----) Kikellä 70cm luokassa ja kolmanneksi tultiin vaikka tippuki yks este. Toivon mukaan tiistaina pääsen kattomaan yhtä heppaa jota alkasin liikuttamaan jos se on mulle sopiva :D

Huhu, oon seurannu nyt ihan hirveen tiiviisti suomipelejä ja muutenki noita lätkän MM-kisoja! Jos suomi sais ees pronssia nii jes! Oon ihan mielissäni ollu tässä nyt siitä 4-1 voitosta Norjaa vastaan ja kaikkea.
+EUROVIISUT! Huuu katoin ne semifinaalit sillon tiistaina (?) ku suomi oli niissä, ja voitte kuvitella kuinka kiljuin ku suomi pääsi jatkoon! Voi että, se kappale on oikeesti liian ihana :-----D + siitä tuli voittajasuosikki! Ite toivon että joko Islanti, Unkari tai Suomi voittais, ehottomasta parhaat :)



Ja huomenna perjantai! Eli harvinaisen leepeniä, opoa, sitte äikkää (fkspdokg ois pitäny lukee joku kirja mut oon unohtanu) ja sitte enkuntunnilla meen juokseen cooperin ja sitte OULUUN! Gotta go shoppaileen :---) Pitkästä aikaa. Ainoo miinus on vaan se että en ehi käydä kattoon Scream 4 elokuvateatterissa koska ainoo näytös on 20:15 (muistaakseni), ja leffa kestää melkeen 2h, ja meillä menee jotain kaks tuntia ajaa kotia nii :s mutta pitää ostaa sitte DVDlle.
Eli huomenna sitte Oulusta lähtee mukaan joitaki meikkejä, sitte ehkä jotaki vaatteita jos löydän jotain ja sitte muutama leffa ehkä kans :) Toivon että löytäsin jotain hyviä kauhuleffoja sieltä pitkästä aikaa, semmosia mitä en oo kattonu aikasemmin. Ei tosin mitään Hostel-leffoja tms. Katoin sen kakkosen joskus tallilla ja hyi saakeli :s SAWeissa sama. Ei vaan kestä kattoa.

Mutta nyt leffaa ja sitte nuq :-------) 28 days later!

p.s. mulla on MT-kortin veikkaus ens torstaina. pelottaa:(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti