sunnuntai 24. heinäkuuta 2011

kuulumisia !

Jees eli kuten tuossa yks fiksu henkilö huomaski, ni en oo pitkiin aikoihin kirjotellu. Eli totuushan on se, että olin ja olen tälläkin hetkellä töissä.. :D Töissä oon siis elokuun alkuun asti, Julle on tossa läheisellä tallilla ja näin.

Niin ja tosiaan, niitä Julle poijjan kuulumisia! Julle edistyy hyvää vauhtia. 1½ viikkoa sitte ku saavuttiin tuonne tallille, niin piti olla neljä ihmistä pitämässä kii että pääsin selkään. Eilen piti olla yks. Oon siis ratsastanu jo ehkä.. 5 päivää (?), suurimmaksi osaksi ihan vaan käyntiä, ja sillon tällön ravia. Julle on tottunu tosi hyvin ratsastajaan, tottelee nätisti ja näin. Että toi selkäännousu on enää se ainoo ongelma! Juoksutuski sujuu hyvin, ja varusteitten laitto on arkipäivää. Että jospas tää nyt tästä.



ooops noi kädet joka kuvassa... Tai no, vikassa kuvassa oon just rapsuttamassa tuota, mut kuitenkii :d ja istuntani on muutenki perseellään, eli hysny :D

Mutta kuitenki, eteenpäin ollaan menty hirveesti, ja oon ihan älyttömän tyytyväinen! Elokuun alussa on sitte tilanne että katotaan että jääkö Julle meille lopullisesti vai lähteekse takas Punkalaitumelle (=ostanko uuden hevosen :s). Toivotaan parasta!

2 kommenttia:

  1. Hehe, hienoa et sultaki kuulee nyt kuulumisia! xD Kivalta toi Julle näyttää, toivottavast ny pysyis sulla! :)

    VastaaPoista
  2. Nyt päivitystä heti! >:( Tai suutun :D

    VastaaPoista